Гарантійне обслуговування
Купуючи техніку в DiDi, ви отримуєте надійність з гарантією. Всі товари в мережі DiDi продаються з гарантією виробника, що діє на території України. Термін гарантійного обслуговування та детальні умови гарантії кожного конкретного товару зазначені в експлуатаційних документах.
Гарантія набуває чинності лише у разі наявності печатки/штампа магазину на заповненому продавцем оригінальному гарантійному талоні виробника, який видається до кожного товару після продажу. Зверніть на це увагу під час оформлення покупки!
Перш ніж розпочати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації — це допоможе не допустити можливих проблем у разі неправильного використання товару.
Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну всі документи, які додаються до товару при його продажу. Гарантійний талон знаходиться в комплекті разом з товаром, він може бути розміщений на першій або останній сторінці оригінальної інструкції до техніки.
Гарантійний ремонт здійснюється протягом передбаченого гарантійного терміну представниками виробника (авторизованим сервісним центром) при дотриманні наступних умов:
- наявність заповненого гарантійного талона з печаткою/штампом продавця;
- документа, що підтверджує оплату товару;
- збереження всіх передбачених пломб на товар.
Зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не поширюється на товар, несправності в якому виникли після передання товару покупцеві внаслідок:
- Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання чи транспортування товару, зазначених у супровідних експлуатаційних документах (інструкції);
- Несанкціонованого ремонту;
- Відхилень норм поживних, телекомунікаційних і кабельних мереж;
- Неправильної установки і підключення виробу.
- Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням
Ремонт техніки здійснюють авторизовані виробником сервісні центри. Інформація про сервісні центри міститься:
- На офіційному сайті виробника/бренду;
- В оригінальному гарантійному талоні на товар;
Також інформацію про адреси авторизованих сервісних центрів Ви можете отримати по телефону (044) 209-90-91.
Для здійснення гарантійного ремонту вам необхідно мати:
- Чек про купівлю товару в мережі DiDi;
- Заповнений гарантійний талон з печаткою/штампом магазину, в якому ви здійснювали покупку;
- Виріб в повній комплектації та упаковці з цілісними пломбами, якщо такі передбачені на товар.
При виникненні додаткових питань по гарантійному обслуговуванню можете звернутися за телефоном (044) 209-90-91, написати нашим онлайн консультантів на сайті www.didi.com.ua або на пошту [email protected].